תקנון אתר MOREL (IL) ltd.
05.01.15
מבוא
1. החנות משמשת כקניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל. בין היתר באמצעות השתתפות במכירות רגילות, פומביות ו/או מכירות קבוצתיות .
2. רשאים להשתתף במכרז בני 18 ומעלה, בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף במכרז הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות, לכל דבר ועניין.
5. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
6. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
7. קיים איסור מפורש של כל גורם מטעם החנות ו/או מי מטעמה, לרבות עובדי החברה וספקי החברה להשתתף במכרזים במישרין או בעקיפין.
תנאי החזרת מוצרים \ ביטול עסקה
ביטול עסקה
הודעה על ביטול עסקה מכל סיבה שהיא תהיה באמצעות טופס פנייה ממוחשבת, שיחת טלפון עם מוקד השירות, הודעה בכתב, או הודעת פקס . זכות ביטול עסקה מכוח החוק חלה עד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מסמך הגילוי (למשל חשבונית המס) לפי המאוחר מבין השניים. דמי ביטול עסקה יהיו בכפוף לחוק הגנת הצרכן וייגבו בעת ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי ומפרט המוצר. דמי הביטול יהיו בערך של 5% או 100 ש”ח הנמוך מבניהם. חובה על הלקוח לבוא עם חשבונית קניה מקורית!
חובת החזרת המוצר למחסני החברה / הספק היא על הלקוח. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה-החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה-החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה-לא ייגבו דמי ביטול. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה-ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך (אין לגבות סכומים נוספים מעבר לדמי ביטול אלה). המוצר יוחזר באריזה המקורית שלא נפגמה עקב פתיחתה.
לא ניתן לבטל את העסקאות הבאות: מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן, מוצרים שהצרכן פתח את האריזה המקורית. או אם נעשה שימוש במוצר.
לתשומת לבכם:
עסקה בטלה חד צדדית מצד מפעילי האתר, תוך שבועיים מיום קבלת הזמנה במסד הנתונים או ולאחר שנוסו שלושה ניסיונות יצירת קשר מול הלקוח באמצעות שניים מאמצעי התקשורת הבאים: דוא”ל, טלפון רגיל ונייד, פקס, מכתב דואר רגיל. ניתן תמיד להיעזר ב”תיק הלקוח”, בפרטי הזמנה יצוין סטטוס הזמנה , כולל סטטוס הושארה הודעה, לאחר ניסיון אימות פרטים. מפעילי האתר בוחרים על פי שיקול דעתם , במכירות רגילות, פומביות וקבוצתיות לאמת פרטים מול חלק מהלקוחות, לכן הזמנה תקפה גם ללא אישור טלפוני מצד הצרכן.
עדכוני מחירים
מתבצעים כל העת על מנת להבטיח ללקוח את המחיר הנמוך ביותר. שינויים אלה מצריכים עבודה אנושית, מאומצת וקשה מול ממשק הניהול במחשב. היה ונפלה טעות אנוש חריגה בלבד, טעות בהקלדה, השמטת ספרה. החנות\האתר מצהירה ומתחייבת, שטעויות מסוג זה יכולות להיעשות אך ורק, בתום לב, ויש לראות בהן טעויות אנוש. בכל מקרה של ספק ניתן ליצור אתנו קשר בכדי לאמת את הפרטים.
המחירים באתר
במכירות קבוצתיות, ו/או במכירות רגילות הינם סופיים, כוללים מע”מ. אינם כוללים תוספות צבעים ו/או התקנות למוצרים שאינם מחויבים בהתקנה בחוק. מוצרים או שירותים אלה יש לשלם או לרכוש בנפרד בהתאם לרשום בכל מוצר ומוצר.
דמי משלוח
יגבו במעמד החיוב, כתוספת למחיר המוצר. (המוצר או המוצרים שרכשתם באמצעות האתר) מחיר דמי המשלוח הוא תוצר סופי של מספר פרמטרים, ואינו קבוע או מחייב. (מחיר דמי משלוח של מוצר מסוים עשוי להיות גבוה/נמוך ממחיר דמי המשלוח של מוצר אחר זהה לו ). המחירים המפורסמים, תקפים ונכונים לגבולות מדינת ישראל, וגבולות הקו הירוק, וכוללים מע”מ.
שילוח מוצרים
אנו עובדים עם חברת השליחויות DHL המספקת שירות משלוחים מהיר יעיל ואדיב לכל חלקי הארץ.
טלפון החברה לבירורים : 1-700-707-345
על משלוח לאזור חריג יש לקחת בחשבון זמן הגעה של עד 10 ימי עסקים.
במקרה של משלוח מתחת ל2 קילו או באיזורים חריגים אנו שולחים את המוצר ע”י דואר ישראל בחבילה רשומה.
אין החנות או האתר אחראיים לכל נזק או הפסד שיגרם ללקוח במקרה של עיקוב באספקת המוצרים.
הערות כלליות
*התמונות להמחשה בלבד
משלוחים
עלות המשלוח ומועדי האספקה הינם עבור אספקות בכל הארץ למעט, יישובים שהינם מעבר לקו הירוק. יום משלוח הינו למעשה יום עסקים ואינו כולל ערבי חג ושבת – הזמנה שתתקבל אחרי השעה 12:00, אותו יום לא יחשב כיום עסקים (לדוגמא:7 ימי אספקה –הכוונה ל 7 ימי עסקים ). מוצרים להם נדרש טכנאי לצורך חיבור/התקנת המוצר , תיאום הטכנאי הינו לאחר קבלת המוצר ובאחריות הלקוח. משלוח הנשלח באמצעות חברת הובלה יסופק עד קומה III ללא מעלית ללא תוספת תשלום. הובלה מעל קומה III יחויב הלקוח בעלות משתנה שבין 30-50 ש”ח לכל קומה , ישירות למוביל , בכפוף לתקנון האתר , כמו כן עלות ההובלה לא כוללת פירוק.
איסוף עצמי
איסוף עצמי של מוצרים יעשה מהחנות אשר נמצאת בנס ציונה רח’ המזמרה 17 בלבד ולאחר תיאום טלפוני עם מנהל האתר.
במוצרים בהם קיימת תוספת משלוח למחיר, לא תיגבה הובלה לבוחרים באיסוף עצמי.
ביטול עסקה
במקרה של ביטול עסקה יחויב הלקוח בדמי ביטול בסך 5% מסכום העסקה או ב-100 שקלים, הזול מבניהם. במקרה של ביטול עסקה ובמוצרים בהם המשלוח הוא חינם, יחויב הלקוח בדמי. כמו כן, הלקוח יוכל להחזיר את המוצר באופן עצמאי לחנות בנס- ציונה רח’ המזמרה 17.